loader image

Stretching

HÍRCSATORNA:

ÚJ SZOLGÁLTATÁSOK

A Mecca Gym kínálata új szolgáltatásokkal bővült! Gyere el és próbáld ki magad streetworkout, olimpiai súlyemelés, cross training és kempo foglalkozásainkon! Bővebb információkat az Erőműhely fül alatt találsz! Hungarian Mecca of Bodybuilding and Strength Sports!  

Figyelem!

2021.június 30-án jelent meg a Magyar közlöny 123.száma, a Kormány 365/2021. (VI.30) Korm. rendelete, mely alapján a -szabadidős létesítmények, így a fitnesztermek és a konditermek is látogathatóak lesznek védettségi igazolvány nélkül, amint az 5.5 milliót meghaladja a beoltottak száma! 2021.07.03-tól mai naptól lép érvénybe.

Nyitvatartás

Nyitvatartásunk a járványügyi intézkedések tekintetében változhat!

Megújult weboldal

Weboldalunk átfogó fejlesztési munkálatokon esett át. További információkért keresd fel a Magazin menüpontot.

Aktív Fascia Stretching óráimon egy olyan öngyógyító módszert gyakorolhatsz és sajátíthatsz el, melynek segítségével -edzettségi állapottól és életkortól függetlenül- képes leszel saját kezűleg kilazítani a testedet behálózó izompólyát!

 

Az Izompólya, más néven myoFASCIA szó már egyre több embernek ismerősen hat, és tisztában van vele, hogy milyen fontos ennek gondozása, karbantartása, hiszen egy olyan kötőszövetről van szó, mely testünk minden egyes részét behálózza, ezáltal nagyban befolyásolja működésüket! 

 

Akár sportolóként a teljesítményedet akarod növelni, akár civilként a hosszú élettartam és vitalitásodat növelése a cél anélkül hogy megsérülnél, vagy a már kialakult sérüléseket, fájdalmakat szeretnéd enyhíteni, megelőzni, a testedben lévő akadályokat meszűntetni, és kiszabadulni abból a szorosan összekötözött “zsákból, amiről úgy érzed, hogy beleszorult a tested”, akkor gyere velem, építsd be az életedbe, és végezd rendszeresen ezeket a speciális nyújtógyakorlatokat! 

 

Az Aktív Fascia Oldás „Teret teremt”!

Minden pozíció gondosan úgy van megtervezve, hogy “teret hozzon létre” egy adott ízületben vagy a gerinc egy szegmensében a myofascialis kifeszülés és az izomösszehúzódás segítségével. Egy adott gyakorlat a fascia kifeszülés létrehozásával, hatással lesz az adott ízülethez vagy gerincszegmenshez kapcsolódó szövetekre, szalagokra, idegszövetekre és szervekre.

 

A testhelyzetek kialakítása szokatlan, de nem nehéz, ugyanakkor fontos a pontosság és a megfelelő időtartam, így a pozíciók megtartása szinte mindenkinek kihívást jelent. Nemcsak fizikailag, hanem mentálisan is igénybe veszi az embert, ugyanis megfelelő tudatosság, koncentráció és figyelem szükséges a gyakorlatok végrehajtásához. Minden nyújtás erőteljes izommunkát igényel, ezért nemcsak a flexibilitást, hanem az izomerőt is növeli, így az edzés végére igencsak leizzad és elfárad az ember. 

 

A Fascia rendszeres karbantarása, a flexibilitás fenntartása lehetővé teszi, hogy mellette bármilyen sportot és mozgásformát biztonságosan tudj gyakorolni, illetve bármilyen munka, foglalkozás rá jellemzően kitermelt sérüléseit és fájdalmait kordában tudd tartani.

 

A Fascia- ill. gerinc-nyújtás számos előnnyel jár:

 

– Csökkenti a porckorongokra nehezedő nyomást, növeli a csigolyák közti rést, fokozza a csigolyaközi porckorong hidratáltságát, melyek így felszabadítják a kilépő idegeket, fokozva ezzel az információáramlást a test minden szegletébe

– Javítja a testtartást és csökkenti a gerincferdülés mértékét

– Csökkenti az izom-ízületi gyulladást

– Krónikus fájdalmakat enyhíti

– Javul az ízületek mechanikája, az izmok működése

– Flexibilitást, ezáltal a mozgástartományt megnöveli

– Felgyorsítja az edzések ill.a nagyobb terhelések utáni regenerációt

– Fokozza a teljesítményt

– Sérülések, fájdalmak kialakulását megelőzi 

– Fokozza a véráramlást és a vénás visszaáramlást

– Fokozza a nyirokkeringést, ezáltal a méreganyagok kiürülését 

– A zsigeri funkciókat normalizálja, vitalitásukat növeli

– Javítja és normalizálja a központi idegrendszer és az agyhártya (Dura Mater) működését

– Csökkenti a mentális stresszt

– Javítja ill. kialakít egy erős testtudatot

– Gátolja az öregedés folyamatait

– Általános közérzetet javítja

– Boldogsághormonokat szabadít fel

 

A nyújtógyakorlatok maximális jótékony hatásának eléréséhez feltétlenül ügyelünk kell a megfelelő hidratáltságra, kielégítő alvásra, gyulladásgátló étrendre, néhány elengedhetetlen táplálékkiegészítő fogyasztására, illetve ajánlott kiegészítés a rendszeresen igénybevett mélyszöveti masszázs!

 

Ha mindennapjaid részévé tetted ezeket a gyakorlatokat, hogy fenntarsd ezt a flexibilis állapotot szükséged lesz plusz izomerőre, melyet rendszeresen végzett erősítő edzésekkel tudsz elérni!

Foglalkozás helye: III. emelet

A foglalkozást tartja: Niki Sidiropoulou

Foglalkozások ideje:

Hétfő- Csütörtök 18:20- 19:10

Bérlet árak:

1 Alkalom: 5.000.-

Korlátlan: 32.000.-

A bérlet tartalmazza a Mecca Gym – Kondícionáló, Cardio és Wellnes részlegének korlátlan látogatását is.

Létszám korlát:

12 fő

ÚJDONSÁG!

MECCA GYM

A Magyar testépítés mekkája

További szolgáltatásokkal bővült kínálatunk!

A Mecca Erőműhely foglalkozásai keretein belül lehetőséget nyújtunk streetworkout, olimpiai súlyemelés és cross traning foglalkozásokon részt venni! 

Az oldalon tájékozódhatsz a részletekről az erőműhely fül alatt! 

Mecca Gym – A magyar testépítés és erősportok mekkája!

Kérdésed van? – info@meccagym.hu